Slušaj vest
Veličina Slova

Sinhronizacijom rada javnih i komunalnih preduzeća o jednom trošku i u istom vremenskom periodu završavaju se radovi u gradu uz što manje ugrožavanje svakodnevnog života Beograđana.

Uvedena je praksa noćnih radova, radova vikendom i van saobraćajnih špiceva, a rad svih javnih preduzeća je sinhronizovan, jer se taj model pokazao kao najbolji za neometano funkcionisnje grada.

Primer rada koji je primenjen u Višnjičkoj ulici je podrazumevao da se sinhronizovanim radom svih gradskih i republičkih službi o jednom trošku i u istom vremenskom periodu završi rekonstrukcija uz što manje ugrožavanje svakodnevnog života Beograđana.

Tako je prekinuta praksa koja je važila u Beogradu decenijama unazad, da svako preduzeće izvodi svoje radove ne obazirući se na to da je neko drugo radilo na istom mestu pre toga.

61450 (1).jpg
beograd.rs

Prilikom rekonstrukcije Višnjičke ulice na Paliluli, što je bio jedan od najsloženijih poduhvata kada je reč o samom procesu rada jer ovom saobraćajnicom svakodnevno prolazi veliki broj vozila, Grad je nastojao da maksimalno skrati rok radova, kako bi građani dolazili što manje u stresne situacije zbog zastoja u saobraćaju pa su radovi tekli noću, vikendima i van saobraćajnog špica.

Pored toga što je na ovaj način olakšan svakodnevni život građanima, unapređeno je funkcionsanje Grada.

Na inicijativu gradonačelnika Aleksandra Šapića, u martu 2023. godine je počeo s  radom Servisni centar grada Beograda. Centar radi 24 časa dnevno, na poziv se javlja operater, a broj telefona je 11-0-11

Servisni centar grada Beograda je osnovan s ciljem povećanja efikasnosti lokalne administracije i do kraja 2024. godine je primio više od dva miliona poziva građana. Svaki poziv je evidentiran i snimljen.

66965.jpg
beograd.rs

Ovaj nov sistem komunikacije s građanima jedinstven je u ovom delu Evrope. Sve gradske službe i preduzeća su na jednom mestu, pa je na taj način građanima omogućeno da ne razmišljaju o tome ko je za šta nadležan. 

U okviru Servisnog centra nalaze se sledeća preduzeća: JKP „Beogradski vodovod i kanalizacije“ , JKP „Beogradske elektrane“ , JKP „Javno osvetljenje“ , JKP „Parking servis“ , JKP „Zelenilo Beograd“ , JKP „GSP Beograd”, JKP „Beograd put“ , JKP „Gradska čistoća“ , JP „Gradsko stambeno“ , JKP „Infostan i tehnologije“.

Na inicijativu gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića, 14. marta 2023. s radom je počeo Servisni centar sa jedinstvenim kodnim brojem 11-0-11, putem kog će građani prijavljivati komunalne probleme, dobijati informacije i davati sugestije radi boljeg funkcionisanja grada.

Podeli vest