Proširenje Bulevara Zorana Đinđića je deo velikog saobraćajnog projekta u dužini od oko šest kilometara.
Pored komfornije vožnje koja je omogućena sa po tri trake u oba smera, ovaj deo grada dobio je i nova parking-mesta. U budućnosti, ova saobraćajnica biće veza sa Novim srpskim mostom.
„Poboljšanja u funkcionisanju saobraćaja u ovom delu Novog Beograda su vidljiva, dok će u budućnosti tek dobiti na značaju, s obzirom na planiranu infrastrukturu u tom delu.“
Pored povezivanja sa budućim novim mostom, značaj produžetka ovog bulevara je i preuzimanje dela saobraćaja sa Ulice Milentija Popovića, čime će doprineti rasterećenju jednog od najprometnijih čvorišta u gradu – raskrsnice Milentija Popovića sa Bulevarom Mihajla Pupina, kao i u Bulevaru Nikole Tesle. Osim rasterećenja same raskrsnice, proširenje Bulevara Zorana Đinđića doprinosi preuzimanju saobraćaja iz Bulevara Mihajla Pupina.
Izgrađene su obostrane biciklističke staze, stajališta javnog prevoza, novo osvetljenje.
I radovi na proširenju ulica Tošin bunar i Egipatske (Zemunska), teku planiranom dinamikom, a ova važna novobeogradska saobraćajnica sada ima tri trake po smeru, dve po tri metra, dok jedna ima širinu 3,5 metara.
U delu raskrsnice sa Ulicom Nikole Dobrovića biće urađena i četvrta traka, koja će služiti za skretanje desno. Na jednom delu već su postavljeni ivičnjaci, pa su trasirani ulica, trotoar i parking.
U toku su radovi na proširenju Tošinog bunara, a biće omogućeno i dodatno skretanje na desno, u Ulicu Pariske Komune, kao i u Studentsku ulicu.
Posao proširenja gradskih bulevara započet je 2022. godine, a uz novobeogradske bulevare dodatne trake dobila je i Višnjička ulica, čime je znatno rasterećen saobraćaj ka Karaburmi.
Građevinske ekipe su, po završetku radova na dogradnji Bulevara Zorana Đinđića, započele radove na izgradnji kružnog tokau Ulici Vladimira Popovića, gde se i „uliva“ novoizgrađena deonica Bulevara Zorana Đinđića.
Izgrađen je kružni tok sa tri saobraćajne trake ukupne širine 14,25 metara sa centralnim ostrvom prečnika 46,5 metara, kao i pratećom kišnom kanalizacijom.
Rekonstruisani si i adaptirani prilazi kružnom toku, trotoari i izrađena dva stajališna platoa za vozila javnog gradskog prevoza u Ulici Vladimira Popovića.
Obe nove saobraćajnice opremljene su vertikalnom i horizontalnom saobraćajnom signalizacijom. Urađena je javna rasveta i uređene zelene površine od strane nadležnih preduzeća.
Izgradnjom novih saobraćajnica povezane su Ulica Milentija Popovića i Zemunski put i dalje Stari savski i Brankov most. Protočnost saobraćaja je tako povećana, obezbeđena je alternativa za saobraćajnu komunikaciju Novog Beograda i starog dela grada, a time ostvareni uslovi za rasterećenje Bulevara Nikole Tesle i dve ključne raskrsnice u ovom bulevaru prema Brankovom mostu, kod Ušća.