Слушај вест
Величина слова

Синхронизацијом рада јавних и комуналних предузећа о једном трошку и у истом временском периоду завршавају се радови у граду уз што мање угрожавање свакодневног живота Београђана.

Уведена је пракса ноћних радова, радова викендом и ван саобраћајних шпицева, а рад свих јавних предузећа је синхронизован, јер се тај модел показао као најбољи за неометано функционисње града.

Пример рада који је примењен у Вишњичкој улици је подразумевао да се синхронизованим радом свих градских и републичких служби о једном трошку и у истом временском периоду заврши реконструкција уз што мање угрожавање свакодневног живота Београђана.

Тако је прекинута пракса која је важила у Београду деценијама уназад, да свако предузеће изводи своје радове не обазирући се на то да је неко друго радило на истом месту пре тога.

61450 (1).jpg
београд.рс

Приликом реконструкције Вишњичке улице на Палилули, што је био један од најсложенијих подухвата када је реч о самом процесу рада јер овом саобраћајницом свакодневно пролази велики број возила, Град је настојао да максимално скрати рок радова, како би грађани долазили што мање у стресне ситуације због застоја у саобраћају па су радови текли ноћу, викендима и ван саобраћајног шпица.

Поред тога што је на овај начин олакшан свакодневни живот грађанима, унапређено је функционсање Града.

На иницијативу градоначелника Александра Шапића, у марту 2023. године је почео с  радом Сервисни центар града Београда. Центар ради 24 часа дневно, на позив се јавља оператер, а број телефона је 11-0-11

Сервисни центар града Београда је основан с циљем повећања ефикасности локалне администрације и до краја 2024. године је примио више од два милиона позива грађана. Сваки позив је евидентиран и снимљен.

66965.jpg
београд.рс

Овај нов систем комуникације с грађанима јединствен је у овом делу Европе. Све градске службе и предузећа су на једном месту, па је на тај начин грађанима омогућено да не размишљају о томе ко је за шта надлежан. 

У оквиру Сервисног центра налазе се следећа предузећа: ЈКП „Београдски водовод и канализације“ , ЈКП „Београдске електране“ , ЈКП „Јавно осветљење“ , ЈКП „Паркинг сервис“ , ЈКП „Зеленило Београд“ , ЈКП „ГСП Београд”, ЈКП „Београд пут“ , ЈКП „Градска чистоћа“ , ЈП „Градско стамбено“ , ЈКП „Инфостан и технологије“.

На иницијативу градоначелника Београда Александра Шапића, 14. марта 2023. с радом је почео Сервисни центар са јединственим кодним бројем 11-0-11, путем ког ће грађани пријављивати комуналне проблеме, добијати информације и давати сугестије ради бољег функционисања града.

Подели вест