Проширење Булевара Зорана Ђинђића је део великог саобраћајног пројекта у дужини од око шест километара.
Поред комфорније вожње која је омогућена са по три траке у оба смера, овај део града добио је и нова паркинг-места. У будућности, ова саобраћајница биће веза са Новим српским мостом.
„Побољшања у функционисању саобраћаја у овом делу Новог Београда су видљива, док ће у будућности тек добити на значају, с обзиром на планирану инфраструктуру у том делу.“
Поред повезивања са будућим новим мостом, значај продужетка овог булевара је и преузимање дела саобраћаја са Улице Милентија Поповића, чиме ће допринети растерећењу једног од најпрометнијих чворишта у граду – раскрснице Милентија Поповића са Булеваром Михајла Пупина, као и у Булевару Николе Тесле. Осим растерећења саме раскрснице, проширење Булевара Зорана Ђинђића доприноси преузимању саобраћаја из Булевара Михајла Пупина.
Изграђене су обостране бициклистичке стазе, стајалишта јавног превоза, ново осветљење.
И радови на проширењу улица Тошин бунар и Египатске (Земунска), теку планираном динамиком, а ова важна новобеоградска саобраћајница сада има три траке по смеру, две по три метра, док једна има ширину 3,5 метара.
У делу раскрснице са Улицом Николе Добровића биће урађена и четврта трака, која ће служити за скретање десно. На једном делу већ су постављени ивичњаци, па су трасирани улица, тротоар и паркинг.
У току су радови на проширењу Тошиног бунара, а биће омогућено и додатно скретање на десно, у Улицу Париске Комуне, као и у Студентску улицу.
Посао проширења градских булевара започет је 2022. године, а уз новобеоградске булеваре додатне траке добила је и Вишњичка улица, чиме је знатно растерећен саобраћај ка Карабурми.
Грађевинске екипе су, по завршетку радова на доградњи Булевара Зорана Ђинђића, започеле радове на изградњи кружног токау Улици Владимира Поповића, где се и „улива“ новоизграђена деоница Булевара Зорана Ђинђића.
Изграђен је кружни ток са три саобраћајне траке укупне ширине 14,25 метара са централним острвом пречника 46,5 метара, као и пратећом кишном канализацијом.
Реконструисани си и адаптирани прилази кружном току, тротоари и израђена два стајалишна платоа за возила јавног градског превоза у Улици Владимира Поповића.
Обе нове саобраћајнице опремљене су вертикалном и хоризонталном саобраћајном сигнализацијом. Урађена је јавна расвета и уређене зелене површине од стране надлежних предузећа.
Изградњом нових саобраћајница повезане су Улица Милентија Поповића и Земунски пут и даље Стари савски и Бранков мост. Проточност саобраћаја је тако повећана, обезбеђена је алтернатива за саобраћајну комуникацију Новог Београда и старог дела града, а тиме остварени услови за растерећење Булевара Николе Тесле и две кључне раскрснице у овом булевару према Бранковом мосту, код Ушћа.