Нови кружни ток „Ушће” учиниће безбеднијим и функционалнијим саобраћај у том делу Београда, а смањиће потребно време возачима да стигну на жељено место.
Кружни ток је завршен онако како је обећано, до септембра 2024. године и почетка школске године, а урађено је и оно што није више од 15 година „пресвучен” је и Бранков мост, свих шест трака.
Кружни токови су нешто што недостаје нашем граду, а они су безбеднији него обична раскрсница, јер у кружни ток не може да се уђе великом брзином.
Постављањем семафора на кружном току „Ушће” омогућена је сигурнија вожња и једноставнији излазак на жељену улицу.
Семафори на кружном току код Бранковог моста, раде у шпицевима, радним данима од 7 до 10 и од 14.30 до 18.30 часова. У осталом периоду биће укључено трепћуће жуто светло и тада се треба придржавати правила која иначе важе у кружном току.
„Предност кружног тока јесте што омогућава да из њега можете да скренете у сваком правцу, а што нисте могли са прошлом раскрсницом."
Црвено ће суштински мењати саобраћајца, који је у „шпицевима” морао да дође да би само смањио притисак на кружни ток . Оно што је најважније је да кружни ток има своја саобраћајна правила и да их семафори неће променити.
Изградња кружних токова на овакав начин показала се као практично и ефикасно решење у Шпанији, Немачкој и Италији.
„Моја улога и јесте да доносим у Београд ствари које никада нисте видели, која је моја улога ако се бавим само оним што сте видели."
Кружни ток добија своју пуну сврху тек када му је прилагођено читаво окружење. Из тих разлога на Новом Београду биће изграђено пет кружних токова.
Формирање нових кружних токова део је припремних радова за „Мали метро” који је један од највећих саобраћајних пројеката у Београду.
Изградњом кружних токова се убрзава саобраћај, а то је саобраћајно решење које је до сада слабо примењивано у Београду.